Tuff dag

Godkväll X här. Sitter på tåget mot Västerås, dagen har varit oändlig och jag lyckas inte kunna somna när jag som bäst behöver det. Jag ska iväg på ett slags cykelkonferans som anordnars imorgon. Det kommer bli kul, kommer få träffa några av sveriges bästa cykelåkare. Sedan kommer ett pressmöte att anordnas med mig och lillaO där vi ska berätta hur livet som högt rankad cyklist är vid en sådan ung ålder.

LillaO flyger upp imorgon, men jag som värnar om miljön ser till att ta tåget. Nej skämt å sido, lillaO har haft ett möte med våran coach och planerat upp vårens tävlingar, jag längtar verkligen!

Annars idag så har jag tränat på gymmet i ca 1½ timme i morse och sen har jag vart ute på stan för att hitta en snygg outfitt till pressmötet, jag har nästan aldrig tid att shoppa & eftersom de antagligen kommer att fotas massor imorgon så vill man ju se snygg ut.
Nu ska jag gå över till café vagnen och köpa något gott till mig själv! 
 
Ciao X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0