Söndag!

Helgen har verkligen varit på topp! Som X tidigare berättat. Tack gode gud för verktabletter säger jag bara! det blev LITE för vilda nätter men det var det absolut värt. Även fast vi tvingas köra dubbla träningspass varje dag den här veckan. Eller förresten, inte jag. Jag reser bort på onsdag. Mer kan jag tyvärr inte berätta. Det är mycket som måste hållas hemligt så det inte läcker ut i pressen. Men jag lovar att uppdatera er när jag har tillåtelse. Nu är vi hemma igen, det kändes lite tråkigt att lämna den underbara staden Västerås och alla underbara killar vi träffade. Men såna finns det fler av, right? Det är verkligen kul att så många redan börjat läsa vår blogg! Hoppas ni får en trevlig söndagkväll! Jag har ingen söndagsångest eftersom både jag och X inte går gymnasiet, så det känns bra med söndag. För oss är alla dagar i stort sett likadana ändå. Det är underbart.

LillaO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0