LillaO

Det är verkligen underbart att vara här igen! I den underbara staden Västerås! Mötet med vår coach gick jättebra, vi har så otroligt mycket roligt att se fram emot. Resor och tävlingar. Snart ser ni oss i även i de flesta dagstidningarna. Pressmötet gick jättebra och vi är verkligen nöjda med både intervjuverna och för att inte tala om alla snygga bilder! Vänta bara säger jag. 

 X och jag är på hotellet och fixar oss inför kvällen. Jag kommer vara så snygg ikväll! Jag verkligen älskar att visa upp min perfekt byggda kropp i en klänning som visar lite för mycket hud. Jag ser verkligen fram emot att festa med dessa underbara killar som X berättade om. Det kommer bli SÅ lyckat. Jag verkligen älskar det här livet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0